
Вебинар „Процена на рани комуникациски способности”

Овој вебинар има за цел да ги запознае, подобри и потврди практичните знаења и вештините за процена на комуникациските способности кај децата. Со посетување на овој семинар, учесниците ќе бидат упатени за примена на процедурите за утврдување на нивото на говорно јазичен развој, како и потенцијалната веројатност за доцнење или присуство на нарушување. Со моделот, учење преку пракса, на присутните учесници на вебинарот освен информации за начините како да набљудуваат, ќе им бидат понудени алатки со детални упатства за правилен избор на најсоодветниот инструмент. Реализацијата на вебинарот ќе биде низ примери од праксата
Вебинарот e во времетраење од 3 часа и ги опфаќа следните теми:
- Што е подобро? – Развојна наспроти функционална процена на говорот и јазикот (Приказ на случај)
- Опсервација – вештина која се учи (општа, целна и предизвикана)(Приказ на случај)
- Техники на опсервација во кабинет (раскажување, чек листа, дијаграм, предизвикување)
- Процена или дијагностицирање?
- Алатки за развојно следење и алатки за процена на нарушувањето
- Најчесто применливи инструменти за утврдување на развојното ниво кај детето
- Практична примена на конкретен инструмент (со приказ на случај)ебинарот се опфатени следните теми:
На вебинарот обучувач е доц. д-р Ана Попска, доцент и продекан на отсекот за логопедија при Германскиот колеџ Хајмерер, во Приштина, Р. Косово и раководител на одделот за логопедија, во ЈЗУ Завод за рехабилитација на слух, говор, и глас.
Прочитај повеќе за обучувачот тука.


Овој вебинар има за цел да ги запознае, подобри и потврди практичните знаења и вештините за процена на комуникациските способности кај децата. Со посетување на овој семинар, учесниците ќе бидат упатени за примена на процедурите за утврдување на нивото на говорно јазичен развој, како и потенцијалната веројатност за доцнење или присуство на нарушување. Со моделот, учење преку пракса, на присутните учесници на вебинарот освен информации за начините како да набљудуваат, ќе им бидат понудени алатки со детални упатства за правилен избор на најсоодветниот инструмент. Реализацијата на вебинарот ќе биде низ примери од праксата.
Вебинарот е во времетраење од 3 часа и ги опфаќа следните теми:
- Што е подобро? – Развојна наспроти функционална процена на говорот и јазикот (Приказ на случај)
- Опсервација – вештина која се учи (општа, целна и предизвикана)(Приказ на случај)
- Техники на опсервација во кабинет (раскажување, чек листа, дијаграм, предизвикување)
- Процена или дијагностицирање?
- Алатки за развојно следење и алатки за процена на нарушувањето
- Најчесто применливи инструменти за утврдување на развојното ниво кај детето
- Практична примена на конкретен инструмент (со приказ на случај)ебинарот се опфатени следните теми:
На вебинарот обучувач е доц. д-р Ана Попска, доцент и продекан на отсекот за логопедија при Германскиот колеџ Хајмерер, во Приштина, Р. Косово и раководител на одделот за логопедија, во ЈЗУ Завод за рехабилитација на слух, говор, и глас.
Прочитај повеќе за обучувачот тука.
