
Вебинар „Лутина и агресивно однесување кај деца и млади- Препознавање и Одговор(ност)„

✳Цел на вебинарот:
Овој вебинар ќе ви понуди психоедукација и практично искуство во запознавање, препознавање и работа со лутината и агресивното однесување кај децата, младите и нивните семејства. На присутните учесници на вебинарот освен повеќе информации за препознавање на конструктивната и неконструктивната страна на лутината и агресивното однесување, ќе им бидат понудени и најчести алатки и пристапи во работа со нивното дете, адолесцент или ученик инспирирани пред се од гешталт психотерапијата и други игровни тераписки пристапи. Овие алатки/експерименти/пристапи во работа, учесниците директно на вебинарот ќе ги искусат со цел поблиску запознавање со феноменот за кој ќе зборуваме. „
За потребите на вебинарот потребно е да имате при себе, молив, боици, листови хартија, пластелин или глина, пешкир…
Вебинарот ќе биде во времетраење од 4 часа и поделен на четири интерактивни сесии со мали паузи помеѓу сесиите .
📣 Сесија 1 – 60 мин.
Вовед
Добредојде и Прикажување на лутината преку цртеж- Цртканици
Психоедукација:
Препознавање на Лутината и агресивното однесување
Карактеристики и знаци на присуство на лутина; Извори и Тригери; Манифестација и изразување, Модели и Оддржување
Реакција или Одговор на возрасните на лутината/агресивното однесување кај децата
📣 Сесија 4 – 20 мин.
Затварање на сесијата:
- Свесност – Мобилизација – Акција
- Евалуација
Реакција или Одговор на возрасните на лутината/агресивното однесување кај децата
📣 Сесија 2 – 60 мин.
- Психолошка вежба:Опис и препознавање на директното искуство на лутината/агресивното однесување кај детето и реакцијата/одговорот кај возрасниот- цртеж
📣 Сесија 3 – 80 мин.
Психоедукација:
Процесот на емоционално процесирање на лутината кај детето/младиот
Кај детето: Препознавање, изразување, пронаоѓање на автентичен и адекватен израз, генерирање на можности
Кај возрасниот: Препознавање, присутност и нормализација, контејнирање, обезбедување на сигурни услови, водење и насочување
Приказ на конкретна ситуација
Психолошки вежби: 50 минути приказ и директна работа
Работа на реална ситуација на (не)изразување на лутина кај детето: Цртеж, глина/пластелин, движење/танц, играње на улоги-имитација, звук- музика
👩🏫Обучувач на вебинарот ќе биде една од најистакнатите практичари во областа на психологијата во нашата држава Радмила Живановиќ која e лиценциран психолог и европски акредитиран психотерапевт во Психотерапика.


✳Цел на вебинарот:
Овој вебинар ќе ви понуди психоедукација и практично искуство во запознавање, препознавање и работа со лутината и агресивното однесување кај децата, младите и нивните семејства. На присутните учесници на вебинарот освен повеќе информации за препознавање на конструктивната и неконструктивната страна на лутината и агресивното однесување, ќе им бидат понудени и најчести алатки и пристапи во работа со нивното дете, адолесцент или ученик инспирирани пред се од гешталт психотерапијата и други игровни тераписки пристапи. Овие алатки/експерименти/пристапи во работа, учесниците директно на вебинарот ќе ги искусат со цел поблиску запознавање со феноменот за кој ќе зборуваме. „
За потребите на вебинарот потребно е да имате при себе, молив, боици, листови хартија, пластелин или глина, пешкир…
Вебинарот ќе биде во времетраење од 4 часа и поделен на четири интерактивни сесии со мали паузи помеѓу сесиите .
📣 Сесија 1 – 60 мин.
Вовед
Добредојде и Прикажување на лутината преку цртеж- Цртканици
Психоедукација:
Препознавање на Лутината и агресивното однесување
Карактеристики и знаци на присуство на лутина; Извори и Тригери; Манифестација и изразување, Модели и Оддржување
Реакција или Одговор на возрасните на лутината/агресивното однесување кај децата
📣 Сесија 4 – 20 мин.
Затварање на сесијата:
- Свесност – Мобилизација – Акција
- Евалуација
Реакција или Одговор на возрасните на лутината/агресивното однесување кај децата
📣 Сесија 2 – 60 мин.
- Психолошка вежба:Опис и препознавање на директното искуство на лутината/агресивното однесување кај детето и реакцијата/одговорот кај возрасниот- цртеж
- Што ќе ве направи АДХД friendly наставник или родител
📣 Сесија 3 – 80 мин.
Психоедукација:
Процесот на емоционално процесирање на лутината кај детето/младиот
Кај детето: Препознавање, изразување, пронаоѓање на автентичен и адекватен израз, генерирање на можности
Кај возрасниот: Препознавање, присутност и нормализација, контејнирање, обезбедување на сигурни услови, водење и насочување
Приказ на конкретна ситуација
Психолошки вежби: 50 минути приказ и директна работа
Работа на реална ситуација на (не)изразување на лутина кај детето: Цртеж, глина/пластелин, движење/танц, играње на улоги-имитација, звук- музика
👩🏫Обучувач на вебинарот ќе биде една од најистакнатите практичари во областа на психологијата во нашата држава Радмила Живановиќ која e лиценциран психолог и европски акредитиран психотерапевт во Психотерапика.
